18.12.2017

Archivace dat v DCIx je nyní prováděna průběžně za provozu

Dosud bylo nutné domlouvat přesný čas údržby, při které se spouštělo archivování dat. Údržba vyžadovala zastavení provozu, současně se systémem DCIx, a extra práci v době odstávky (zpravidla během víkendu).
30.11.2017

DCIxQMS zobrazuje návodku v PDF na dotykovém terminálu

Při kontrole kvality lze zobrazit inspekční návodku v PDF formátu na dotykovém terminálu. Běh transakce přitom není přerušen a uživatel není přesměrován mimo systém DCIx.
28.10.2017

DCIxMES dělí na dotykovém terminálu transakce do skupin

Zjednodušení práce na dotykovém terminálu pro uživatele, který má více uživatelských rolí. Větší přehlednost pro operátora, který má k dispozici stovky transakcí.
15.9.2017

DCIxWMS umožňuje zaskladnění Put to Light

DCIxWMS podporuje hromadné zaskladňování, tzv. Put to Light do automatizovaného výtahového skladovacího systému typu páternoster.
31.8.2017

Vidí počítače? Dnes již ano!

Téměř každá logistická společnost bojuje s využitím přepravních kapacit. Některé statistiky uvádějí, že nákladní automobily nevyužívají v průměru až 30 % kapacity a přepravují jenom vzduch. Jak tomu předejít?
23.8.2017

Aplikace DCIx Android Touch Client umožňuje intuitivní ovládání z dotykových terminálů

Aplikace pro ovládání systému DCIx je kompatibilní s Android řešením. Jde o náhradu předchozí aplikace Telnet, která disponovala pouze textovým módem.
25.7.2017

Sledujte stav ClouEDI vždy a všude

Uživatelé produktu ClouEDI mohou on-line sledovat stav služby EDI. Nově spuštěná stránka Status page ClouEDI http://status.clouedi.com přehledně informuje o stavu jednotlivých částí ClouEDI – konektorů, WebEDI, JIT – a hlásí jejich případné změny.
15.6.2017

Barvy a zvuky usnadňují práci s mobilním terminálem

Používání mobilních terminálů vyžaduje rychlost, přehlednost, flexibilitu a modifikovatelnost řešení. V praxi je potřeba vnímat také další nároky, včetně těch grafických. AIMTEC přichází s možnostmi uplatnění…
15.6.2017

ClouEDI: Nové možnosti sledování EDI zpráv a podpora při přechodu z OFTP1 (ISDN)

Se stále větším množstvím vyměňovaných EDI zpráv vzrůstá i potřeba společností dohledávat a třídit specifické informace. AIMTEC na požadavky reagoval a vyvinul Message Monitor jako kompletně…
15.6.2017

Podpora vašich zákazníků

Divize AIMTEC Support přichází na trh s novinkou v oblasti poskytování podpory. Jako doplněk dodávky, kdy podnik poskytuje svým zákazníkům služby nebo produkty, je potřeba…