Problém je vyřešen, aniž byste o něm věděli

Nakládka a vykládka přesná jako hodinky
18.6.2019
AR quality control
Nejlepší logistické inovace ČR roku 2018
4.7.2019

Cloudové služby neznamenají jen přesun serveru do externí lokace. Díky jejich využití získáte na pozadí množství služeb, o které se jinak musí starat váš interní tým. Nejen, že tím šetříte peníze, ale v některých případech ani nepoznáte, že někde nastal zádrhel.

Prvním příkladem je klasická obsluha IT infrastruktury. Veškeré zálohování, archivaci, konfiguraci a údržbu hardwaru přenecháváte s cloudovými službami jejich dodavateli (nebo provozovateli datacentra).

Druhým polem, které se pro vás s cloudem zjednoduší, je řešení incidentů, například nemožnosti naskenovat kód. U on-premise řešení musí jít operátor skladu za svými nadřízenými. V některých případech může jít eskalace až přes pět lidí na straně zákazníka a dodavatele softwaru. To zabírá spoustu času, a vznikají tak nepříjemné prostoje.

U cloudových řešení, včetně aimtec.cloud, je to přesně naopak. Koncový uživatel mnohdy ani nepozná, že byl systém nějak upraven. Díky automatickému monitoringu a preventivní údržbě ví provozovatel služby předem, kde může nastat problém, a proaktivně ho řeší ještě předtím, než přijde. S garantovanou dostupností 99,95 % tak získáte spolehlivý systém, u kterého občas ani nepoznáte, že se něco dělo, protože je vše vyřešeno dřív, než se o incidentu dozvíte.