Podpora vašich zákazníků

#AIMTEClab posouvá digitální hranice možného
15.6.2017
ClouEDI: Nové možnosti sledování EDI zpráv a podpora při přechodu z OFTP1 (ISDN)
15.6.2017

Divize AIMTEC Support přichází na trh s novinkou v oblasti poskytování podpory. Jako doplněk dodávky, kdy podnik poskytuje svým zákazníkům služby nebo produkty, je potřeba také podpora zákazníků.

Časté rozhodnutí podniků je zajistit podporu vlastními silami, což s sebou nese mnoho úskalí. Personálně obsadit interní tým je časově náročné, vyškolit a vychovat zkušené pracovníky je velice nákladné a v případě podpory v režimu 24/7 i legislativně obtížné.

Nyní existuje možnost pořídit si podporu vašich zákazníků jako službu. Můžete při tom využít následujících výhod:

  • pracovní kalendář na míru vašemu způsobu podnikání,
  • jazyková vybavenost – angličtina, němčina, čeština,
  • převzetí definovaného rozsahu aktivit,
  • flexibilita rozsahu služby a možnost operativních změn,
  • postupné převzetí činností,
  • vystupování týmu jménem dodavatele,
  • e-mailová adresa pro komunikaci a telefonní číslo linky podpory jako součást služby.