EDI bez EDI v dobách Průmyslové revoluce 4.0

Chybí vám nerušený spánek? Pilulkou je AIMTEC Support
30.11.2016
Podzimní setkání uživatelů přineslo novinky v DCIx
30.11.2016

S každým novým projektem a zákazníkem přicházejí i dnes stále stejné otázky. Jaké nové požadavky na výměnu dat na mne bude klient mít? A jaké dokumenty po mně bude chtít? Budeme tisknout standardní dodací listy VDA4913, nebo i VDA 4922 a VDA 4939? Budeme odesílat ASN zprávu, a v jakém formátu? Budeme muset umět vyřešit nějaké nové výjimečné požadavky? Tyto a další otázky řeší opakovaně každý dodavatel.

Dnes lze však tento komplikovaný a bolestivý proces zavedení nového logistického konceptu vyřešit velice rychle a snadno. Odpovědí je cloud a s ním spojená nabídka služeb.

Rychle

Rychle a snadno získáte řešení pro pokrytí požadavků logistických konceptů. A je jedno, jestli je vaším zákazníkem ŠKODA AUTO, VW, Audi, BMW nebo hodně specifické automobilky Toyota a Nissan. Neřešte, zda budete umět nové požadavky pokrýt stávajícím informačním systémem. Přesměrujte EDI zprávy se zákaznickými odvolávkami na novou adresu. Tím získáte překlad z různých EDI formátů do čitelné podoby, kterou si jednoduše zobrazíte v internetovém prohlížeči. Zobrazíte si LAB, FAB odvolávky, manifesty nebo Pick-Up sheet dokumenty. Získaná data si vyexportujete v jednoduchém formátu jako podklad pro plánování výroby, nákupu nebo pro řízení logistiky.

Flexibilně

Celé cloudové řešení je postavené jako stavebnice. Základní službu zpracování odvolávek si rozšíříte o tisk zákaznických dokumentů, etiket pro značení manipulačních jednotek a také odeslání ASN zpráv zákazníkovi. Dalším prvkem stavebnice je systémová kontrola bezchybného označení zákaznickými etiketami. Využitím mobilní čtečky a kombinovaným skenováním interních a zákaznických etiket získáte kromě správného označení i podklady pro žádanou zpětnou dohledatelnost. V rozšiřování můžeme pokračovat využitím mobilních čteček pro systémové řízení manipulací s hotovými výrobky, zaskladňování podle pravidel, vychystávání podle FIFO. Přidáme evidenci salda a pohybů vratných obalů. Nakonec ještě doplníme plánování nakládky aut a řízení nakládkových a vykládkových oken jednotlivých ramp a sdílení plánu s dopravci. A podobně jako jsme zde vystavěli řešení pro zákaznický logistický koncept, můžeme stavět i v oblasti dodavatelské logistiky. Od dodavatelského portálu, ASN zpráv od všech dodavatelů, evidence dodavatelských vratných obalů, plánování vykládky aut, externí a 3PL skladování až po materiálovou logistiku.

Dostupně

Nic nebudete platit dopředu, nebudete mít žádné investiční náklady. Zaplatíte pouze to, co využijete. Nebudete se zabývat tím, co se kam nainstaluje a kdo bude vše udržovat. Řešení je dostupné a zabezpečené v cloudu. Celá stavebnice je postavena na našich produktech, do kterých jsme zakódovali dvacetiletou zkušenost se zaváděním logistických konceptů u zákazníků. Nechte se provést celým procesem našimi odborníky od výběru konceptu přes validaci zákazníkem a integraci s vaším informačním systémem až po uvedení do produktivního provozu. Vše na jednom místě: www.clouedi.cz.