Chybí vám nerušený spánek? Pilulkou je AIMTEC Support

API-led connectivity – klíč k úspěšné digitální transformaci
30.11.2016
EDI bez EDI v dobách Průmyslové revoluce 4.0
30.11.2016

V dnešní době rychlého vývoje se stala podpora standardní součástí každého informačního systému. V roce 2016 vznikl nový produkt AIMTEC Support, který pomáhá nepřetržitě. Pojďme nahlédnout, jak vypadá takový běžný čtyřiadvacetihodinový provoz.

AIMTEC Support se zaměřuje na dvě oblasti. První je podpora implementovaných informačních systémů od společnosti AIMTEC – SAP, DCIx, EDI, Asprova a ClouEDI v režimu 24/7. Služba je realizována přes klíčové uživatele na straně zákazníka. Druhá se týká koncových uživatelů. Služba v tomto případě umožňuje kontakt každého zaměstnance zákazníka s oddělením podpory a pokrývá široké spektrum aplikací a podnikových řešení včetně softwaru třetích stran.

04:00 Alarm z USA: neodeslaná avíza – Prověřena síť zákazníka – Odhalena zhavarovaná služba – Restart a zpracování.

04:11 Ověřen příjem ASN u zákazníka.

05:22 Automatický monitoring závodu v Číně hlásí vše OK.

06:00 Střídání směn.

07:30 Zahájení podpory uživatelů v Německu. Průměrně se denně v rámci služeb podpory provede 14 tisíc kliknutí myší, 60 tisíc stisknutí kláves a trajektorie kurzoru myši měří přes 3 kilometry.

08:11 Výpadek v elektrické síti odpojil celý sklad u zákazníka – WMS nefunkční na příjmu.

08:24 Domluven postup se zákazníkem a nasazeno dočasné řešení.

08:47 Dodávky elektřiny v pořádku – Servery spuštěny – Čtečky připojeny.

09:07 Skladové procesy kompletně obnoveny. Každá nová chyba je pečlivě zdokumentována a uložena do znalostní databáze, aby všichni členové týmu měli ty nejaktuálnější informace.

09:00 Pravidelná kontrola stavu otevřených požadavků v ServiceDesk. Specialisté podpory pravidelně kontrolují otevřené požadavky v ServiceDesk a pomáhají řídit zpracování s konzultanty a klíčovými uživateli zákazníka.

09:37 Zodpovězeny dotazy uživatele včetně: „Kde prosím vás najdu to any key? Píše mi to tu press any key?!“ Podpora koncových uživatelů je služba, která pomáhá všem zaměstnancům, kteří mají přístup do informačních systémů. AIMTEC Support tak snižuje zátěž interních týmů zákazníka a uvolňuje jejich kapacitu tolik potřebnou pro rozvoj podniku.

12:45 Nastal čas po obědě, kdy je nejmenší počet volání a statisticky vzniká nejméně požadavků.

AIMTEC Support je světem, kde je každý den originál, který má 24 pracovních hodin.

14:00 Střídání směn.

Tým podpory je opravdový a skutečný. Členové týmu hovoří česky, anglicky, německy a především lidsky. Komunikační kanály našeho pracoviště s okolním světem jsou několikrát jištěné, aby služba mohla být opravdu nepřetržitě dostupná.

16:00 Probouzí se Amerika.

16:21 Zákazník v Mexiku hlásí výkonnostní problémy v systému WMS i MES – Hledání příčiny s konzultanty.

16:42 Běží antivir sken celé sítě zákazníka – Ukončeny všechny nepotřebné služby – Zákazníkovi doporučen čas pro spouštění kontrol.

16:50 MES i WMS v pořádku.

Dostupnost služby mimo pracovní dobu klíčových uživatelů je dalším benefitem pro podniky se směnným provozem. Definujte si události a ukazatele, a AIMTEC Support je za vás bude hlídat, v případě chyb je také vyřeší.

19:40 Spuštění prvních profylaxí v systémech zákazníka – Odhalené skutečnosti zaznamenány do ServiceDesk.

22:00 Střídání směn – pokračování v provádění profylaxí.